O mnie

children-334528__180Jak już z pewnością zdążyliście zauważyć, jestem bardzo aktywną osobą. Aktywną, ale też pozytywnie nastawioną do życia. Lubię nowe wyzwania, lubię próbować nowych rzeczy, a także poznawać nowe osoby.

W tej chwili moim zajęciem jest opieka nad dziećmi. Ale to nie oznacza, 3218002851_3ec3cc9295_mże siedzę z nimi cały czas w domu, sprzątam i gotuję. Jestem bardzo aktywna, z tym że nie do końca zawodowo. Można powiedzieć, że aktywizuję inne mamy do działania, do tego, żeby zobaczyły świat poza swoimi dziećmi i domem. Wiem, że nie jest to łatwe, więc staram się być dla nich oparciem i motywować je do działania.

girls-407685__180Ogólnie jestem bardzo otwarta, lubię skupiać wokół siebie dużo ludzi i muszę przyznać, że zawsze mi się to udaje. Nie twierdzę, że zawsze są to ludzie uczciwi i fair wobec mnie, czy innych, ale dla każdego od początku mam kredyt zaufania i mimo wszystko moja intuicja pozwala m dobierać odpowiednie osoby do mojego otoczenia.

Dodaj komentarz